Tuesday, June 10, 2008

En ny dag!

Idag är det bara sååå varmt här inne...molnen hopar sig i horisonten o det blir nog åska ser det ut som...ganska skönt isåfall.

Studenten närmar sig o jag känner att jag får mindre o mindre grepp på om jag är klar med det jag ska...suck. Men jag är nog ganska up to date....eller...


På tisdag ska vi åka o hämta vår nya lilla familjemedlem!! Ska ni kolla?
Får jag presentera Majsan!


En liten kavat dam på 2 år, som ska få nytt hem hos oss på tisdag o vi kan nästan inte vänta!!!Skillnaden blir oxå markant från en hund på 25 kg ca till en liten plutta på 3-4 kg!! :-)

Idag ska jag o Lilla Mysan ut o handla lite smått o gott till festen...en tur på Ikea är ju ett måste...dukningen ska gå i lila o vitt. Lokalen är nersliten o ser inte mkt ut för världen, men vi får ju göra så gott vi kan för att ändra det... Bilder kommer...

Hopp o hej o ivej! Ha det gott alla!

4 comments:

Unknown said...

Men ååååå va söt =) Va heter denna lilla tjej??

Unknown said...

Eller hon heter Majsan?? =\ hihi

Anonymous said...

Jepp..så är det.. Majsan

Anonymous said...

nytt jobb???