Wednesday, September 5, 2007

Oj,oj,oj.....

så trött man kan bli...av allt som ska in i huvudet o all danska som ska in o ut med info.....men kul är det!
Känns som om man kollat för länge på denna bilden nedan!



Även om stämmningen är hög o alla trevliga så långt, så kan det ju inte stickas under stol med att jag SAKNAR mina goa arb kompisar från Malmö!! Kan ju lixom inte jämföras......... Vill åka dit o krama på dom! Ska göra det en dag...jepp!

Det är ju helt klart en underbar naturrunda jag får varje dag...över Öresundsbron...vackert. Många som pendlar...på morgonen är det inte så många som kör så tidigt...men på em...då är det fullt. Många bilar blir det.........Verkar som alla kör när jag kör hem....då är det kö ner på motorvägen i DK. Huga! Men det brukar gå bra....om man inte stressar alltså... :-)

Imorgon är det sista dagen denna veckan o jag kan behöva vilan känns det som just nu....:-) Även om tempot inte alls är i närheten av det i Malmö så är det mycket som packatsin i kontoret nu... Får se om nåt fastnat!
Nu ska jag med full njutning häva mig på soffan o bara viiila.......

1 comment:

Unknown said...

Hur går d på jobb? Ja danska fattar ja noll å inget av :P