Tuesday, September 11, 2007

Ordlös onsdag

Kolla mer bilder hos Nejma

19 comments:

Lena´s reslogg said...

Visst känner man för att kika ut??

Anonymous said...

ah, faktiskt ;)

Anonymous said...

Ja, lite nyfiken blir man ju.. :)

Kent Filppu said...

Vad är det för byggnad? En kyrka? Vädret verkar ju strålade i alla fall.

Anonymous said...

Det verkar lockande att kika ut genom den vackra porten.

Anonymous said...

Jag vill inte kika ut lika mycket som jag sitter och funderar på vem det är som är på väg in..

Åsa said...

En d�rr p� gl�nt v�cker enorm nyfikenhet hos mig. V�ldigt st�mningsfylld bild.

Admin said...

Inte bara kika ut - gå ut i solskenet!

Michael said...

Haller med alla andra, vill veta vad som vantar dar ute.

Anonymous said...

Spännande bild, man blir nyfiken på vad som väntar där ute.

Anonymous said...

Precis som flera andra så blir jag nyfiken på vad som finns utanför. En vacker dörr förresten och mycket stämning i bilden.

Åsa said...

Gå inte bara ut till ljuset, utan släpp in ljuset också :) En väldigt fin port. Hemma kanske?

Carin said...

Otroligt vackert! Och ja, man vill kika ut och se vad som finns där!

Mildamakter said...

Absolut!

Sofia Eriksson said...

Jag funderar på vad som finns utanför, men även vad den vackra dörren tillhör. En kyrka?

Kram, Sofia

Pumita said...

Vacker dörr! Vore roligt att se mer av rummet... och fasaden också!

Sarah said...

Dörrar är så spännande! Jätte fin bild!

Anonymous said...

Ja, det är från en kyrka. Fin..:-)

Anonymous said...

Vilken underbar bild. En sån man kan sitta och titta på länge och fundera kring, fantisera kring.