Sunday, January 20, 2008

I´m back!

Ja nu é jag tbx.....jag vet... jag har haft lite torka...mest i själen kanske. Jag har nu konstaterat att det är en släng av PKS (pre klimakteriell störning) :-) JA, för jag kan ju omöjligt vara där än ju!! Hi,hi. Nu har jag dock laddat med diverse homeopatmedel, kosttillskott o annat bra o ha, så nu jäklar ska vi "mota Olle i grind", iallafall några år till!!

Jag har varken tid eller lust o springa här o va låg! :-/


Idag har jag kämpat mig genom ett arbetspass med ett skadat knä.....ont säger jag bara... Arbetsskada, vred mig på jobbet. Nu är jag dock fri 2 hela dagar o då ska det lilla livet få vila...bra med bra ursäkter att inte springa runt i tid o otid...

På lördag kommer min allra käraste lilla Karin från Kalmar. Vi jobbade ihop på 80-talet, i just Kalmar o har träffats sen dess med jämna mellanrum. Så härligt är det. Det finns ingen som jag skrattar så mkt med som hon, o då kan ju ni tänka er, som känner mig, att det är inte lite vi skrattar då!! :-) Naturligtvis ska vi ju in till min andra "hemstad" Köpenhamn o shoppa loss, käka gott, dricka gott o riktigt hygge oss.....


Vet ni vad jag har börjat tänka på? Att man sällan säger alla bra ting man borde säga till sina barn, familj, älskade, vänner, folk på stan etc. Iallafall inte så ofta som man borde. Läste nyss en artikel som jag kände långt in i hjärtat....



Ta vara på varandra därute! Lev nu!


Hej på en stund! Hörs snart igen!

No comments: