Tuesday, January 1, 2008

GOTT NYTT ÅR!

GOTT NYTT ÅR & GOD FORTSÄTTNING!!!
Hoppas ert gamla år har varit bra och ert nya blir ännu bättre!
Såhär i efterhand tar man ju ofta en bakåtblick på det gamla året o ser vad som har varit bra o mindre bra. Ett av mina bästa val förra året var ju absolut att börja jobba i Danmark. Av flera skäl. Inte bara lönemässigt. Trivs alldeles underbart bra. De har en mer genomtänkt personalpolitik tex.
Jag har oxå börjat komma in i bättre vanor, om än inte klar, men det blir man väl aldrig heller. Kan ju alltid lära mer....
I det hela ett bra år.
2008 tänker jag stabilisera livet.
  • Ekonomiskt - generellt
  • Viktmässigt - hamna på trivselvikt
  • Hälsomässigt - röra mig mer, träna regelbundet
  • Socialt med vänner - ta mig tid att göra saker med vänner mer

Det ska bli kul o ge sig ut på nya äventyr i livet! Ett nytt år har börjat! :-)

No comments: