Friday, April 24, 2009

Frihelg!

Sååå skönt o va fri i helgen! De har lovat varmt o fint väder o jag ska ha gäster hela helgen.. Det ska bli skoj! Får dra ner dom till Malmö, så vi kan fika o ha det gott i solen...:-)



I eftermiddag var jag o en tjej från morgontåget o hennes kusin som jobbar hos mig o käkade på Rosengård. Jättegod pizza! På bussen dit, berättade en kille att Rosengård heter så för att det finns så mkt rosor där! Vi vandrade runt o såg inte en enda!! :-) Hmmm...
Sen drog vi hem till kusinens morsa som föreslog att vi skulle ner till Torson o käka glass! Sagt o gjort...God Italiensk glass...mums!

Gud vad vi har skrattat! Kramp i magen....härligt...

Får bli mer av det...;-)


På vägen hem på tåget, så kom en kille o såg lätt förvirrad ut...

-Oj...här är fullt..sa han o gick lite fram o tbx... Jag o kompisen såg oss förvånat omkring...det var det inte

Hon föreslog att han skulle sätta sig vid oss, som han efter viss låtsad tvekan gjorde... Det var så uppenbart att han stötte på henne..o skulle låtsas som ingenting...

Vi pratade o skrattade på som vi brukar...dvs mkt o inte med honom! Han låtsades lyssna på musik, men kommenterade allt vi sa.. :-)

Trötta som vi va..fick vi ju bara skrattanfall...vi hade varit igång sen 4.30!

Men hon lyckades bli av med honom sen när jag hoppat av, sa att hon gillade tjejer....hmm..



Nu får det väl bli en tur i tv soffan innan läggdags.. Natti!

1 comment:

L-8 said...

Hehehe, smart drag!!