Thursday, April 2, 2009

Tillbaka på svensk mark...


Pjuh! Ja då var jag tbx igen... Två innehållsrika dagar i den Jylländska myllan.

Vejle - en märklig by..
Har inte varit där förr o om jag inte skulle tbx på kurs dit igen, så skulle jag förmodligen inte återvända.... En by som inte gjort ett spår intryck. För det mesta brukar jag fånga nåt som gör att jag kan tycka det är vackert, spännande, intressant...ja, nåt..

Inte Vejle...

Jag fick snarare en känsla av att det var Danmarks Twin Peaks! Bara väntade att Bob skulle komma svävande runt ett hörn!!! Ha,ha Minns ni honom?? Huga..

Nu gjorde han ju inte det o det är jag glad för! O tack vare mitt trevliga sällskap, så hade jag skitkul! Vi blev ordentligt manglade i hjärnan o fick vända ut o in på oss själva, för o komma fram till hur vi ville utvecklas o hur vi ville arbeta i våra chefsroller. Det var en mkt bra kurs faktiskt. Så nu har vi hemuppgifter tills nästa gång, så det ska bli kul!

På kvällen var vi ute o åt en alldeles förträfflig middag med lax till förrätt, kalvstek m rotfrukter o örtsås till huvudrätt o till sist kaffe med praliner av olika sorter....o så gott vin förstås... Sånt ingår ju i Danmark... ;-) Men oj! vad vi har skrattat..så härligt! Efter sen satt vi i loungen på hotellet o hade en egen "efterfest" o kollade av barens innehåll...hihi

Nästa tur ska jag dock se till att vi har lite mer tid mellan avslut o hemresa. Vi hann inte med mkt shopping!! :-( Det bestämde vi att vi skulle lägga mer tid på nästa tur!

1 comment:

Jenny said...

Tack tack! Ja det får ni göra :)
Puss puss