Wednesday, June 6, 2007

Det närmar sig..


7 dagar kvar!

Fatta att jag längtar!
Det var ett tag sen jag var utomlands nu, så det känns ju lite extra kul.. Bara komma hemifrån o koppla bort allt, bara finnas till. Gå en tidig promenad längs stranden, känna alla främmande dofter, den varma vinden i håret...
Nu e det mest tankar i huvvet om att packa ner det vi behöver, städa upp lite så att det är kul o komma hem sen! Har en del röra nu eftersom jag gjort av med hyllor som kräver ersättning. O det har jag inte hunnit med att skaffa än. Men det är lugnt...fixar sig senare. Bättre o ha lite tid på mig, så jag får det jag vill ha. Funderar faktiskt på att göra en "roomservice". Alltså...göra en hylla själv, efter eget huvud! Det kan ju bli spännande! Kommer bild sen isåfall! :-) Vill ha en låg sideboard med infällda dörrar...haha ja det ska bli kul!

No comments: