Friday, June 1, 2007

Upp och ner....

1 juni.........nedräkningen börjar! 13 dagar kvar till semesterresan! Vad jag längtar!


Vá glad jag blev idag! Lille Skutt fick godkänt en resa till England för att hälsa på en kompis där!! Åker i juli! Hans sommar är räddad.. Som plåster på såren för att inte han hittat nåt sommarjobb.... Svårt att vara synskadad tydligen o få nåt jobb. Jag ska börja reka redan o se vad som kan finnas. Kan ju va nåt helgjobb under året oxå. Nog måste man kunna hitta nåt!! Inte lätt för mig heller att hosta upp alla pengar han skulle behöva direkt! Tonåringar e inte billigt inte! O då ska ju tilläggas att mina inte har några höga krav! Tur det...

Vá ledsen jag blev oxå idag! Lilla Mysans killes kompis dog i natt.... i en MC olycka.. Fy vá hemskt...18 år bara. Jag tycker så synd om hans föräldrar! Stackars dom!

Skickar en tanke till dom...


No comments: