Wednesday, July 25, 2007

Bröllop...



Idag blev vi bjudna på bröllop! Va kul! Inte igår jag var på det..
De flesta kompisarna är redan gifta och deras ungar för unga än, men nu var det två som bestämde sig för att slå till! Kul!
Det blir dansk/svenskt, så det blir intressant o se om det är annorlunda än vi brukar ha här. Danskarna vet jag har väldigt mer pompa o ståt vid alla högtider än vi svenskar.
Hmm...vad ska man köpa i present?? De är runt 50... Förslag?

Hur ska jag klara av det? Jag som är gråtarnas drottning när det är nåt sånt här!! Mina barn kommer inte att sitta vid mig!! Haha! Usch...jag får skärpa mig...hmm... Jag kan kanske ha en MP3 med glad musik som distraktion, eller en ljudbok, så jag inte hör nåt..
Jag kan kanske ta en bänk längst bak....o en ljuddämpande näsduk!!

3 comments:

Anonymous said...

Åh bröllop! Alltså det där med gråtarnas drottning, ska vi bilda klubb liksom.:P vad underbart med bröllop. keep me updated! kram

solblomma me blåa ögon said...

Jag förstår verkligen vad du menar, men i mitt fall handlar det om studenter. Jag kan inte se en student åka runt i en bil utan att gråta, fast jag inte känner människan alls. Jag är nog helt störd faktiskt, men vad gör det om hundra år.
Strunt i vad andra tänker, gråt på du bara, det är bra att rensa ut.
Kram Lotta

Anonymous said...

Att visa känslor är en fin egenskap. Min mamma gråter också glädjesammanhang för hon blir så rörd. Håll inte tillbaka tårarna.