Monday, October 1, 2007

1 oktober

Länge sen jag var här! Har inte varit så mkt framför datan på ett tag faktiskt..

Idag såg jag fram emot en lååång ledig dag, utan att göra nåt speciellt....nu ska man ju inte göra så....planera alltså....
Ringde jobbet o undrade vad det var för fel eftersom jag inte fick lön i fredags....då upptäckte jag att jag skulle ha ett konto i Danmark som ingen berättat..utöver de jag lämnat redan. Så där gick den dagen på soffan!
Så det var bara att packa in ändan i bilen o ta en tur över bron o skaffa konto o bankkort!
Sen när jag ändå var där...så kunde jag ju lika gärna ta vägen över Helsingör/Helsingborg o köra en vända till farsan tyckte jag, så då gick ju dagen...
Fast det blev en rätt trevlig tur. Fick med mig Lille Skutt som hade studiedag oxå..det var ju mysigt!

På jobbet har dom dille på att ha foto på allt o alla o överallt....inte till min förtjusning i vanliga fall, men jag har upptäckt en ny sida hos mig själv nu.... Jag får inte kramp längre så fort nån ska fota eller när jag ser ett foto på mig själv...hmm....
Då skulle man ju kunna tro att jag blivit alldeles rysligt supersnygg eller så på kort tid...men nej..så är det inte...alla kilo är kvar o ingen anna förändring direkt...
Kanske har hennes..Törnbloms bok börjat sjunka in....kanske är det så att jag gillar mig själv numera! Kan se mig själv o säga... - Hej tjejen! Dig gillar jag! Hela paketet!
Jepp! Så är det!
Härlig känsla.......

2 comments:

Unknown said...

Heeeeej!! Som sagt, det var länge sen! Alla undrar hur du mår. Helene och Shipe är tillbax...Kommer du oxå??

Kraaaam

Solblomma me blåa ögon said...

Två av tre är tillbaka, när kommer du ?

Hoppas att du mår bra och triva på nya stället.
Ta hand om dig och berätta hur det går.
Kram