Thursday, November 22, 2007

Hipp Hipp = 500

Nu har jag precis kommit hem efter en kväll med mina fd jättegoa o alldeles underbara arb.kamrater från förlossningen! Va kul det var att se er alla!! Kramizzar!! Vi var o såg 500 i Lund. Det var jättekul o en annorlunda show! Gå dit om ni kan! Var inte blyga bara........:-)

Dagen började annars väldigt plötsligt...försov mig en timme typ....fast jag är uppe i rätt så god tid, så jag kom 3o min för sent...tur det var en kursdag, så jag var inte inbokad i arb.laget.
Anledningen var att jag hade en väldigt intensiv dröm o var strängt upptagen med att rädda folk i en orkan mellan Danmark o Sverige. Sånt kan man ju inte bara vakna ifrån hur som helst!! Det är väl inte så svårt o förstå...hmmm.. nåja, jag missade ju slutet, så vi får väl se om fortsättning följer i natt. Imorgon har jag sovmorgon så det är lugnt! :-)
Får se om jag kan få folket att fatta att man måste röra på sig när man är i stormens öga....där det är lugnt..svettigt...
Nu ska jag bänka mig i soffan innan sömnen infinner sig...må väl alla!!!

Nanna sött!

1 comment:

Unknown said...

Åååå vi ska se den den 8 dec =) Nicke vet inget ;) Shhh... :P