Monday, November 26, 2007

Sorg.......

För några år sen drev jag ett gym. På detta gym huserade allt från värsta bodybuildern till farmor Elsa och de tränade alla under samma tak. En kille lade jag märke till ganska direkt. Dels för att han var så himla snygg (typsikt sådär 15 år yngre än mig!) och dels för att han var med de där lite tuffare, men verkade lite mer lugn o djup. Han kom ofta o snackade vid receptionen och våra diskussioner blev allt djupare o längre. Jag älskade de stunderna! och..ja..lite hemligt förälskad i honom var jag nog allt... Han hade så sunda tankar o ett hjärta som var så varmt, o det var trist de dagar han inte var där....

Senare fick jag lämna stället och det blev att vi inte sågs så ofta. Men när vi sågs så snackade vi alltid o hördes nån gång på telefon. Nu har det varit ett bra tag sen.


Igår morse slog jag upp morgontidningen o där står hans dödannons!! Av texten kunde man förstå att han tagit livet av sig..........hängt sig, har jag hört i efterhand!

Hela mitt inre gråter!

Jag hoppas du har fått sinnesro nu Markus. Vi är många som kommer att sakna dig!

2 comments:

Unknown said...

Usch ja... d e väl hemskt =\ Har faktiskt oxå vatt hemligt förälskad i honom, men shh!! D vet ingen!!

Anonymous said...

Ja,vem kunde låta bli typ! :-)
Han var helt omedveten och säkert oxå ointresserad om/av sin dragningkraft. Han var djupare än så...
Han fick en alltid att trivas o känna sig uppskattad...