Monday, November 12, 2007

Novembermorgon

I morse kändes det som en riktig måndag..... Klockan ringde o jag tänkte att ja...lite till bara... Vaknade en halv timme senare...okej, det är lugnt...jag hinner. Fixade o donade o kom iväg bara lite senare än tänkt. Det innebar dock en viss stress, som jag försöker undvika på morgonen...
Rutorna frusna...oki..det går ju rätt fort...skrapa,skrapa.. Starta bilen......starta bilen .....ehh..den var inte lika pigg. Insåg att mitt tidschema skulle spricka ganska rejält. Till slut så gick den o jag kom äntligen iväg......20 min sen....
En sån dag är man glad att man jobbar i Danmark...för där råder väldigt lite stress. Man tar det som det kommer. Det hjälper ju onekligen när man sitter där i bilen o sneglar på klockan..

Idag var vi överskjutande svenskar på jobbet..o det fick vi ju klart höra...:-) De två andra är helt nya o pratar i princip ingen danska, så det var kul o se de andras miner när vi kom igång! De fattade absolut ingenting!! Den ena tjejen är från Gävle o den andra från Göteborg o jag från Skåne, så ni kan ju tänka er själv!
Sen blev det träning på gymmet, så det kommer ju att ge sig till känna imorgon kan jag tro. Imorgon är det ben o rygg som får sin dust o på torsdag mage o överkropp. Ordning o reda...

Förresten! 1 kg mindre!! Grattis till mig!!

1 comment:

Unknown said...

DUKTIG du e!! Grattis, kämpa på!! Borde ja me göra...