Friday, September 12, 2008

Nu är den här...

Vilken undrar ni?....Jo, hösten... I morse var det kallt för första gången, när jag väntade på tåget. är det skönt.....nja inte än kanske....bara liiite sommar till....
Fast jag gillar höst. Det är skönt o få kura ihop sig....tända ljus o mysa.


Jag har upptäckt att det är jobbigt att ens barn blir vuxna! Lille Skutt har så gott som flyttat hemifrån, till sin kärlek...o det är väl ok. Men jag ser honom aldrig! Om de gör nåt, så är det mest med den andres föräldrar, som de bor i samma by som....:´-(
Från att ha varit allt på jorden, så är jag nu som vem som helst!! Nja inte riktigt, men det känns så!! Jag saknar min lille påg!! Jag sörjer..........samtidigt som jag är glad åt att han har det bra såklart...Jobbigt..

Imorgon tog jag på mig en extravakt, i ett svagt ögonblick. 8-12, så det är inte så länge...oger bra med pengar! Det är på min gamla arb.plats, så det ska blir kul ändå! Så idag går resten av tiden åt till att mysa o ha det gott!
Ha en härlig helg alla!

No comments: