Thursday, April 12, 2007

Mmmm..skönt o komma hem och sjunka ner i soffan med ett glas vin...går det bra med GI metoden..ja det gör det nog..ett litet..plus en liten bit choklad... Jag har varit duktig idag ju...Ätit bra..gått mycket...




På jobbet var det mycket spring...barnen föds i massor. Häromdagen var det en mamma som skulle ha sitt 10:e barn!! Hallå??? Ingen TV eller?? Kan man lära känna 10 ungar?? Ha koll på hela bunten...tror inte det...eller...fast det måste samtidigt va kul med en stor familj, säger jag med en bror o två kusiner!! Ha,ha..... Skånes minsta släkt typ...
Jag har ju bara befolkat världen med 2 själv....o nu blir det inga fler inte...

Kollade på jobb i Danmark idag...var tvungen att skicka in en ansökan. Verkade helt klart av intresse! Så får jeg snakke lidt dansk hver dag..ja, det kan jeg godt lige........

Imorgon är jag leeedig!!!!!! Så alldeles otroligt skönt! Jag ska ut och gå en lång runda har jag bestämt mig för. En vända till lille far oxå, blir det....får se om jag tar en fika på vägen hos C eller kanske hos M istället........
mmm...nu börjar kroppen protestera...gå o lägg dig! gå o lägg dig! börjar med soffan o TV:n en stund...ok...
Natti!

No comments: