Tuesday, April 3, 2007

Våren är här!


Vá skönt det är när våren börjar komma igång!
Det är lika befriande varje år.. Jag längtar tills magnolian slagit ut. Den är så vacker!

Idag var det tidig uppgång..började 6.45 Helt ok. Nu är jag ledig tidigt och då hinner jag en massa annat skoj. Ska åka till J sen och serva lite, nu när han inte kan komma loss pga sin brutna fot. Stackars han! Inte kul o inte ens köra bil! Inte kunna handla eller minsta sak utan att be nån...
Imorgon måste jag åka en tur till farsan oxå. Lite social service denna veckan! :-)
Kl ett ska jag först få behandling...massage...såååå skönt ska det bli! Min onda nacke... Jag har lovat mig själv att bli bättre på att göra saker som jag behöver-för kropp och själ. Så det ska jag hålla! Nu är det lunch, lite försenad men ändå.. Mums!

No comments: