Thursday, April 5, 2007

Påsken är här...

Då är påsken på intågande! Jobbar imorgon oxå sen ledig. Det ska bli jätteskönt!


Var hos frissan o slingade håret igår..det blev jättefint! Skitnöjd! Alla på jobbet kommenterade positivt...det är ju kul såklart! Skönt o göra nåt nytt nu på våren..då får jag mer energi.
Har varit bra på GI fronten oxå idag..duktigt.. Ska ut o gå i helgen..
I morse var jag med J när han fick nytt gips. Blir drygt verkar det som...slitit av alla ledbanden o foten...usch...stackars han. Ska bli skönt o va ledig o bara mysa i helgen.. Nästan BF i helgen. A kommer, men mina åker till pappsen..ska fira påsk hos kusinerna. Hoppas dom får kul! Vi ska laga lite god mat.. Kokt lax med gurksås och potatis...mums! Brukade alltid morsan göra när jag var liten....

Nu ska jag ta o komma i säng! I någorlunda tid idag... Dags o ta kvasten o flyga till Blåkulla nu då.. Natti!




No comments: