Monday, August 6, 2007

Bra dag!



Jippie! Idag fick jag äran att ta emot en liten flicka som föddes i all hast!! Härligt! Med både barnmorska o läkare i rummet, så skulle man ju tro att jag skulle ha en väldigt liten chans att göra detta...men så blev det. Hon kom i raketfart o jag stod i vägen! Tur var det, för annars hade hon landat på golvet! Pjjuuh! Såklart var jag inte förberedd med handskar .....o det betyder att jag bjuder på tårta laget runt i veckan!! Får leta upp en god!
Unibet har oxå varit på min sida idag o gått plus! Ja, jag är en liten spelnörd...inte alla som vet det, men så är det. Inte så att jag spelar bort en förmögenhet eller så men lite så lagom... Hästarna gick in som de skulle o fotbollen detsamma! Bra Dag!!

3 comments:

Unknown said...

Heja dig!! Inga nötter eller mandel..;-P

solblomma me blåa ögon said...

Jätteroligt för dig !!!
Du ångrar inte att du ska sluta nu....?!
Det är ju ganska kul på förlossningen !
Kram

Kent Filppu said...

Vilken lyckodag. Både barn och hästar gick din väg. Grattis.