Saturday, August 25, 2007

Sista veckan..

Nu går det in på min sista vecka på jobbet. På torsdag gör jag sista dagen.
Spännande men ändå lite spooky!

Sen på måndag är det DANMARK som gäller!!

För första gången i mitt liv får jag känna på hur det är att bli invandrare! En tanke som kanske inte slår en sådär direkt...men så är det ju. Mycket har jag provat men inte det! Även om jag kan hyffsat bra danska, så tar det ändå ett tag att komma in i språket, jargongen, gemenskapen osv. Fast jag tycker ju sånt är spännande. Jag lär mig nya saker o det är spännande! Men hu va jag kommer att sakna mina arb kamrater på UMAS!!
En praktisk studie i beteendevetenskap! Jag har ju alltid velat läsa det, fast jag har kommit på att jag gör det praktiskt istället!! :-)


Idag tänkte jag vinna rätt mkt pengar på V 75! Skulle behöva det, så vi kan åka på lite mer semester. Solen har ju inte visat sig sen Italien, så lite mer bränna skulle vi behöva! Så nu ska jag sätta mig o plocka fram den rätta raden!! Wish me luck!!


3 comments:

Unknown said...

GOOD LUCK!!!!!!

kramiz

Solblomma me blåa ögon said...

Lycka till vännen med båda sakerna !
Kram

Anonymous said...

Good luck! ;) Nu har jag äntlingen fått lite tid till att uppdatera min blogg, ang malmöfestivalen! Vi sågs aldrig i vimlet, synd =/ Men hoppas du har haft några trevliga dagar på festivalen. Men jag måste erkänna att det är ganska skönt att det är över :D Kram