Wednesday, August 22, 2007

Ordlös onsdag


Titta på fler bilder på Ordlös onsdag



12 comments:

Lena´s reslogg said...

Varmt o skönt! Men hur mår skärmen??

Victoria said...

Ooooh, en sån misse vill jag ha!

Anonymous said...

Uppdaterad kisse.

Åsa said...

Vilken söt maskot!

Admin said...

"Var är musen du alltid pratar om matte?" Jättefin katt, jag har en vildare variant hos mig :-)

Lena´s reslogg said...

Ja, han är en cool kise... Vi hade honom på foder, så han är hos en annan familj nu. Men vi saknar honom, speciellt vår hund som älskade honom!

Krokofanten said...

Jag har minsann inget kattskrälle kvar... Kanske skall adoptera en liten en... Dom är ju så fina och mysiga...

Anonymous said...

Hehehe....harlig bild! katten vill oxa vara med.

Lisa Christensen said...

Åh, en birma... Supersöt! En sådan hade jag också. Chokladsköldpaddsfärgad :)

Anonymous said...

En sån kul bild! Det måste vara varmt och skönt däruppe på skärmen ;)

Nejma said...

En modern kisse! Måste vara varmt och skönt där uppe. *s*

Kent Filppu said...

Varför nöja sig med musen när man kan få hela skärmen.