Wednesday, August 29, 2007

Ordlös onsdag


Se fler bilder på Ordlös onsdag hos Nejma

16 comments:

Anonymous said...

Oh, vacker!
En sådan stillhet, sådant lugn, sådana färger...
:)

Anonymous said...

En kväll i bohuslän...

Åsa said...

Bohusl�n? Var?

Sofia Eriksson said...

Fridfullt! Jag skulle inte ha något emot en tur i en av trambåtarna tillsammans med någon god vän eller min älskling.

Anonymous said...

Vad vackert. Det ser inte ut som Sverige.

Anonymous said...

Härlig bild! Speciellt mycket gillar jag färgerna i bilden.

Sarah said...

Ett kvällsdopp lockar!

Anonymous said...

Där skulle jag trivas!

Nejma said...

Åh så vackert! Jag skulle inte ha nått emot ett kvällsdopp där. Det ser så fridfullt ut.

Anonymous said...

Åsa: Det är taget i Ramsvik. Bodde i stuga där.
Ja, där var helt underbart vackert

Lisa Christensen said...

Vilken vacker och fridfull bild. Härliga färger. Man får ro när man tittar på den.

Admin said...

Verkligen vackert!

Anonymous said...

Här var det vatten också. Fast inte så grått som hos mig. Landet i fjärran är Danmark, taget från Båstad.
Ha det.

Anonymous said...

Jättevacker bild, mysigt med färgerna.

Pumita said...

Riktigt tjusigt!

Kent Filppu said...

Mycket lugnt och fridfullt. Vackert.