Thursday, October 11, 2007

Helt ok...

Nja...jag kan väl inte klaga så våldsamt mkt...ont har jag ju haft, men inte mer än väntat! Imorgon är det dags igen! :-) Tänkte gå ut lite lugnt o slippa skador. R är ju bara runt 25 eller så...men det är ju inte jag....så det gäller att va snäll mot musklerna.

Förra helgen var jag på min första MFF match. Min bonusson är en stor fan till dom (o jag som är HIFare...) Ja, det var en upplevelse! Dom spelade uselt mot Göteborg...jag som hoppades att de skulle överraska...han lyckades inte omvända mig alltså! :-) När vi gick hem sen var det ett hav av poliser längs alla vägar därifrån...har aldrig sett så många på en gång förr!! Det är ju helt galet att det ska behövas....alla supportrar gick o skrek hur mkt dom hatade varann... Va knäppt! Tänk om det bara funnits deras lag??? Skulle dom gå o kolla träningsmatcher då eller?

No comments: