Tuesday, October 9, 2007

Idag hände det!!!

Det som jag tänkt på i snart ett år har äntligen inträffat men haft väl genomtänkta och helt trovärdiga undanflykter för att skjuta upp........jag har varit o tränat!!!





Något som jag är väldigt förtjust i men har så svårt o komma igång med.... Hur går det ihop?

I vilket fall så har det börjat en svensk tjej på jobbet o jag som är så hurtig sa då såklart att, så bra då kan vi träna ihop ju! Det nappade hon på...bra för mig!
Under träningens gång kom vi på att vi kompletterade varann jättebra...jag har svårt att komma iväg, för det finns så mkt jag måste göra först....typ....o hon gav upp o lyfta så fort det började ta emot...o då var jag där som en igel...kom igen nu!! HIMLA BRA! Så nu är det 2 ggr/vecka..helst 3 om vi hinner. Det känns jättebra....


.......ska väl tillägga att träningsvärken har inte infunnit sig än!!! Jo.....liiite.......aj....men det känns bra...det känns bra.......:-)


No comments: