Thursday, March 19, 2009

Urk...

Bild lånad hos Vildvittran

Idag är bara en sån dag som helt enkelt är skit (läs pms)! Hur jag än vänder o vrider, så känns det apa....inte ofta jag har såna dagar... men jag har idag!
Morrrrrr....
Skulle behöva 7 veckors semester på en söderhavsö, tillsammans med en solstol, några bra böcker, idel detoxmat (för det är gott), vin o en......butler :-) Himmelrike!
Morrrr.....
Jag kan inte ens pigga upp mig med att jag lyckats få genom pengar till extrapersonal hos chefen idag! Det är ju helt ärligt en bedrift, som jag kommer att uppskatta en annan dag...bara inte idag....
Morrrr.....
Jag ska lägga mig tidigt..så denna dagen tar slut....

2 comments:

Anonymous said...

Om jag håller mig på behörigt avstånd, får jag följa med då? (jag tar såklart med mig min egen butler!)
Kram på dig!

Anonymous said...

Hmmm...ja ok..andra sidan stranden då... ;-)