Sunday, May 13, 2007

06.55

Vaknar 06.55 av att sonen vimsar runt halvt i panik... Undrar vad han håller på med...Gäsp...
- Jag har försovit mig! Tåget går om 15 minuter!
- Har du fått frukost? undrar jag...
- Nä, det är lugnt...jag fixar nåt på vägen....
Pussar honom innan han virvlar ut i morgonluften..
Dagen har börjat. För några år sen var det jag som for runt i vild panik på morgonen och skulle få iväg ungarna i tid. Skönt när de växer upp! Börjar inte förrän 11.30 idag, så jag kan ta det lugnt....
Glömde förbereda för radion igår...får gå upp ändå och göra det... vårstädning av kroppen blir ämnet idag...
Upp o hoppa!

1 comment:

solblomma me blåa ögon said...

Oki, det låter intressant att lägga ut på nybloggat, men hur i helsike gör man ? Nu är det ju inget tekniskt geni vi pratar om, utan mig ......