Thursday, May 17, 2007

Kaffekokaren är död



Iallafall hos mig. Jag har upptäckt prezzo! Så mycket godare, fylligare, hetare.....
För att inte tala om vad skönt det blev med en maskin mindre i köket! Nu finns det bara mixern och juicepressen kvar.. Sitter nu med en kopp och njuter av förmiddagsluften. Ganska grå dag i antågande ser det ut som.
Över natten blev det Hvidovre som vann jobbkampen. Mer semester, större, fler utmaningar...
Idag ska farsan få besök av mig. Evigheter sen nu. Har inte kunnat ta mig iväg så långt förrän nu. Det blir nog vad jag orkar idag... Hoppas jag aldrig mer kommer i närheten av en lunginflammtion!
Hjärtat fick behålla sin gipsstövel i 3 veckor till! Tvi! Hoppas den åker av innan vi drar ner till Italien. Annars får jag köra hela vägen själv.....låångt...men det går ju det med.
Jag har minimerat allas bagage till 1 resväska/bag per man...hihi..Undrar hur det ska gå! Inte minst för mig själv!! Ha,ha Ja, ja har jag nuu sagt det så...
Jag kan ju tänka mig att det är en del nya saker med på hemvägen, så det gäller att boka plats.
Det ska bli sååå skönt att åka iväg!
Nån som har varit i Bibione? Tips och råd emottages med glädje!
Klockan drar iväg...får kanske börja komma igång...

2 comments:

Anonymous said...

Trodde det var värre katastrof, men visst är prsskaffe bäst, har väl druckit det ett par decennier. Juicepress, hur många liter gör du ;)

Lena´s reslogg said...

Hi,hi...litervis blir det ju inte...