Friday, May 11, 2007

Bomber och granater

trodde jag det var som flög runt öronen i förrgår, när jag stod i Köpenhamn.... Det var riktiga kanonskott, som typ aaaldrig tog slut! Sen råkade jag läsa en tidning och upptäckte att det var vårt kungahus som var på statsbesök! Dom hälsades med 84 skott.....Vilken tur!

Vad jag älskar öresundsbron! Det är så enkelt att ta sig över och på ett kick så står man på Dansk mark! Med allt vad det innebär..... en annan kultur, ett annat tempo, konstiga mynt som man inte kan se skillnad på....prata danska, trevligt folk och massa mer. Var där igår också bara för det!
Danmark I love U!

På måndag är det jobb igen...det ska bli skönt! Kul o träffa alla jobbkompisar igen. 2 veckor känns som en evighet ju!

Fredag idag.......det får bli vila och lite städ idag tror jag. Sen ska jag åka till J och va där i helgen. A ska på fotbollsmatch, så det får vi ju stanna o titta på! Hoppas dom vinner!
Hejja Önneköp!

No comments: