Monday, May 7, 2007

Kosmos talar...eller?


alltså..jag satt och funderade... Varje gång jag börjar med nåt nytt och nyttigt, så blir det bakslag. Vad kan det bero på? Jag är ju av den åsikten att livet viasr en rätt om man lyssnar.....

Men....


  • varje gång jag börjar motionera och vara hälsosam tex, så får jag nån väldig infektion..nu sist en rejäl lunginflammation....! (kan ju va att det är utrensning av allt gammalt förstås...)

  • Skaffar jag fadderbarn i Afrika eller nånstans...ja då brakar min ekonomi samman.....! (kan ju betyda att jag kanske ska se om mitt eget först.....)

  • Hjälper min dåvarande sambo för X antal år sen, att driva hans firma....ja nu ger han mig 145 laxar i skatteskuld som tack! (kan ju ge en hint om att inte vara snäll så jag är dum och att leta upp mina gamla trätofflor för att använda i hans ugly behind!!)

Eller så är det helt enkelt så att jag ska lära mig problemlösning i detta livet!





1 comment:

Unknown said...

Hihi, du är så jäkla smart!!
Jisses vad jag saknat dig på jobb!

Ibland kan man undra om man har mer att lära, men ....oj...visst har man....