Wednesday, May 23, 2007

Kvällssnack

Jaha...så var denna dagen gången.... Tiden går fort...ibland. Mitt dagsprojekt blev klart iallafall, så nu har jag cerat, läppglans och massageoljor på lager!

Himla bra!

Alltså...min granne....jag undrar om hon har en död katt inne hos sig eller! Det stinker APA från hennes lägenhet! Hennes kattlåda är inte den mest tömda i Skåne! Får ringa igen...andra grannen ringde sist till hyresbolaget. Känns onödigt att behöva, men stackars katt!


Sitter o tar en kopp varm choklad nu...läste hur bra det ska vara för hjärnan o immunförsvar o allt möjligt..... Äntligen är det offentligt! Choklad ÄR nyttigt! Vetenskapen har bevis...på det vi har vetat länge...vi kvinns iaf.


Kvällens recept


Lenas kvällschoklad

1 kopp mjölk
2 tsk kakao blandat med 1/2 tsk råsocker
ev 1 nypa mald kanel
mikra i 2 minuter, rör om och njuuut!



4 comments:

Anonymous said...

Tack för chokladtipset, vart ju gott. :-)

Lena´s reslogg said...

Ja visst är det! Nyttigt oxå!

Unknown said...

Har du sett grannen nyligen? Är du säker på tt det är kattlådan?? Om du fattar vad jag menar...

saknar dig!!

Lena´s reslogg said...

Ha,ha...jodå hon lever!
:-)