Monday, May 14, 2007

Back in track...

trodde jag ja...efter dagens arbete var jag helt slut och orkade knappt ta mig hem... får nog ta ett par dagar till o försöka komma igång. Känns konstigt att inte orka det minsta lilla... trött på det nu!

Annars såg jag ett program på svt idag om örter som läkemedel. Himla intressant! Länk till det: www.dr.dk/urt Finns massa recept och annat intressant! Allt från hostmedicin av timjan till ansiktsmask med nässla!

Bra morgon kick:
1 msk alg pulver (tex mighty greens)
1 citron skalad
1 mango skalad
1/2 - 1 glas vatten
Mixa och drick som morgondryck

Bra start som ökar vitalitet, ämnesomsättning och ger vitamintillskott

4 comments:

solblomma me blåa ögon said...

Ta väl hand om dig så ses vi snart !

solblomma me blåa ögon said...

Jag har fattat hur man gör med den dära pingen, visst e jag smart !?

Anonymous said...

Mango är gott, sov, själv hade jag feber några dagar, inte kul.

Lena´s reslogg said...

Ja, det har blivit mkt tid i sängen!