Monday, May 21, 2007

Brillor......





Alltså...va irriterande det är när man märker att det är i princip omöjligt att läsa utan "läsisar" från Ö&B!! Jag trodde nästan att all text hade blivit grå eller nåt innan! Men va jobbigt att alltid behöva dom i tid o otid...var ska man ha dom? Utan o tappa dom ideligen! Tantsnöre bara vägrar jag att ha!!!



Jaha, så var dagen till ända.... Har varit en behaglig dag..lugn. Behövde jag...
Imorgon måste jag komma ihåg at beställa tid till Lille Skutt till frissan och halsdoktorn!
Glöm ej!
Det ska bli sol imorgon...Lilla Mysan e ledig, så vi får göra nåt kul. Inte ofta vi e hemma på samma gång...Men hon har väl hemarbete, så jag får se upp så jag inte lurar in henne på "ofrivillig" skolk...hihi Fast hon hade ju troligen inte protesterat! :-D

Skönt med stora barn...Tur att inte Mannen var inne på att börja om o göra fler när vi träffades...Nu kan vi ha våra små BF helger..hehe..åka iväg på en mysig helg o så..när vi har lust..

Nä, nu ska jag slänga mig i soffan o ta av mina läsisar o kolla tv. För på det hållet kan jag ju se perfekt!

Natti friends!

2 comments:

solblomma me blåa ögon said...

Du hade varit jättesöt med tantsnöre.
Kommer du inte tillbaka till oss snart ?
Du behövs vännen !
Du glömmer inte den där bollen som gick i sönder.
Krya på dig !
Kram Lotta

Lena´s reslogg said...

Ja, visst hade jag!!
Kommer som det ser ut nu 5 juni...
Bollen är packad! :-D

Jag gör mitt bästa o håller mig stilla...hur svårt är inte det!! Men skönt o veta att nån sakar en när man e borta!

Kramizzar