Sunday, May 20, 2007

Morningglory

Gäääsp...vaknar tidigt..6.45 trots att jag kom hem vid 1 i natt.
Tillbringade större delen av söndagen på akuten. På sjukhuset hade dom en jättläcka på 65 000 liter vatten! Myyycket vatten det.... Allt blev försenat såklart...

Min lunginflammation verkar sega ut på tiden. Känns som jag går 1 steg fram och 3 tbx.
Igår hade jag en massa konstiga extraslag och underligheter, så dom röntgade och gjorde sen en skikt rtg. Jag var helt skräckslagen! Sprutade in en massa kontigheter i mig! Det är inte min starka sida kan jag säga.... Jag som knappt tar en Alvedon! Och där låg jag alldeles allena! Syynd om mig...... Men som tur var så hittade de bara rester av infektionen, som inte var riktigt borta, så det blev mer rast & vila... Nu måste detta läka ut!! Jag har myror i fötterna! Men jag skulle ju kunna sitta i solen o läsa en bok..... :-)
Just nu ska jag iallafall inte soffan en stund och vila...........igen.....ett tag...liten stund...äta glass...eller....! Myror.........

2 comments:

Unknown said...

Din toka!! Bli sjuk så här på detta viset! Krya på dig!

massor av kramar!!!!!!!!!!!

Lena´s reslogg said...

Tack gumman! Jag saaaknar er!

Kramizzar!